Om Musikkongen.dk

Musikkongen.dk er en del af firmaet Dansk Party Service.
Vi har arbejdet professionelt med festudlejning siden 1995 og er dermed et af de ældste firmaer i vores branche.
På trods af vores lave priser, leverer vi altid en flot og vedligeholdt jukebox, med god musik.
Har du spørgsmål, kan vi kontaktes på This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Nedenfor finder du svar på de mest stillede spørgsmål:

Hvad koster det at leje en jukebox?

Hos Musikkongen.dk koster det 1500 kr. inkl. kørsel på det meste af Sjælland.
Se alle priserne her: www.musikkongen.dk/jukeboks-levering

Er der også ny musik i jukeboxen?

Ja, vi opdaterer løbende musikken. Hvis du har bestilt i god tid, kan der godt nå at komme endnu mere nymusik i jukeboxen.
Den musik der er pt. kan du se her: www.musikkongen.dk/jukebox-musik

Kan jeg selv vælge musikken i jukeboxen?

Nej, repertoiret er fast, så vi har ikke mulighed for, at tilpasse musikken. Men der er et meget bredt repertoire, som rammer de fleste i alle aldre.

Hvornår bliver jukeboxen leveret og afhentet?

Vi ringer til dig (eller evt. restauration) 3-4 dage forinden, for at aftale nærmere. Som udgangspunkt bliver jukeboxen leveret på lejedagen, og afhentet dagen efter. Men hvis det kan passe for begge parter, kan vi sagtens være fleksible, og levere f.eks. dagen før. Sig til hvis du har særlige ønsker.

Hvad hvis jukeboxen går i stykker?

En fest uden musik, kan hurtigt blive trist, så derfor er vi naturligvis på vagt hele natten, så vi kan rykke ud, hvis der skulle opstå problemer med jukeboxen. Det sker heldigvis yderst sjældent. Hvis problemet ikke kan løses straks, har vi naturligvis altid flere ekstra jukeboxe på lager.

Jeg skal bruge jukeboxen flere dage, hvad er prisen?

Hvis du skal bruge jukeboxen mere end én dag, så er du velkommen til at indhente et tilbud. Så er prisen naturligvis lavere end 1500 kr. pr. dag,

Kan jeg være sikker på at I kommer?

Ja! Vi overholder ALTID vores aftaler. Når vi har bekræftet din booking pr. email, så er jukeboxen booket, og vi har en 100 % fast aftale. Vi har flere backup jukeboxe, så du risikerer ikke at vi må aflyse, fordi jukeboxen er gået i stykker. Det oplever vi jævnligt at andre udlejere gør, da kunderne så ringer til os, ofte samme dag som de skal bruge jukeboxen!

Kan jeg ikke ringe til Jer?

Jo det kan du godt. Men for at holde omkostningerne nede, foretrækker vi så vidt muligt, at booking og spørgsmål omkring dette foregår via vores bookingformular eller email. Men har du brug for at kontakte os her og nu, kan du ringe på tlf. 4468 0501.